wtorek, 4 grudnia 2012

Bogactwo jest dla każdego

Strach przed sukcesem

Nie było konkretnego oporu, przed czymś. Było bardzo słabe już dziś (efekt pracy innymi metodami) przekonanie, że jestem skazana na biedę + numerologiczna 9-tka urodzeniowa.
I był niestety strach przed sukcesem, jako pozostałość sukcesów przeszłości.  Mogę się dziś z przeznaczeniem  numerologicznej 9-tki zgodzić. Dziś wiem, że owszem wszystko własnymi siłami, że nic nie przyjdzie losowo, bez własnego wysiłku. Wiem też, że może nawet mój wysiłek musi być większy niż innych, ale to nie oznacza, że bez sukcesów. Sukces osiągnięty własnym wysiłkiem lepiej smakuje. A smak jest tym intensywniejszy im większej liczbie ludzi pomogę. - w biznesie XXI wieku. i Tu tkwi ten strach. W doświadczeniu jak bardzo naszą chęć pomocy ludzie wykorzystują. Rzecz w tym, ze już nie muszę się tego bać. Już rozumiem czym jest pomoc, czym jest zgoda na żerowanie na naszej naiwności. Tak. Właśnie tak musimy nazwać niekontrolowaną (emocjonalną) chęć pomagania innym.

Od wielu z tych ludzi, jestem dziś w dużo lepszej sytuacji. Mam już kilka źródeł przypływu pieniędzy, gdzie pieniądze wchodzą na moje konto a ja tylko podpisuję i wysyłam rachunki. Mogłabym się cieszyć i wzmacniać te źródła, ale... To nie są źródła dające Finansową Wolność, a odkąd poznałam i zrozumiałam jej znaczenie i wartość. Do tego dążę i tego chcę nauczyć swoje dzieci. Moim marzeniem jest, by i inni młodzi ludzie zrozumieli to i dążyli do wolności finansowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz