czwartek, 25 października 2012

Jak być w harmonii z bogactwem

Sekret - Prawo Przyciągania
Bob Proctor


Otwieram się na nowe doświadczenia

Zadanie na każdy dzień. Jeżeli nie wierzysz, jeżeli uważasz, że to brednie, zrób to, co kiedyś ja zrobiłam. Podejdź do tego jak do eksperymentu. Na początek możesz słuchać tego, co ja dziś słucham. Wprawdzie ja swój pierwszy eksperyment uruchomiłam na afirmacjach Louise L. Hay i wywarł on na mnie ogromny wpływ. Nie wiem, może to i dla Ciebie byłoby lepsze. Ponieważ to budzi w nas miłość do siebie. A tylko kochając siebie, pozwalamy sobie na zrobienie dla siebie nawet „najgłupszych” rzeczy w naszym życiu, a jakiś niezrozumiały sposób uznanych za NAJMĄDRZEJSZE przez ludzi sukcesu. 

Zapytaj siebie:

Dlaczego wolę słuchać ludzi, którzy zawsze wszystko negują i na wszystko narzekają?

Dlaczego nie mogę uwierzyć, że zmieniając swoje myśli i przekonania, mogę odmienić swoje życie?

Dlaczego tak bardzo boję się tych zmian?

Dlaczego łatwiej mi myśleć o całym złu tego świata, nie dostrzegając jego dobra?

Jak mogę wszystko to odmienić?

Dlaczego nie chcę tego odmienić?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz